.
 
IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Regulamin forum

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
avatar

Liczba postów : 137
Join date : 01/07/2016

PisanieTemat: Regulamin forum   Pią Lip 01, 2016 2:51 pm


I. Pierwsze kroki
1. Gra osadzona jest w uniwersum mangi "Fullmetal Alchemist", jednak fabuła jest autorskim pomysłem administracji forum.
2. Na forum należy się rejestrować tylko imieniem i nazwiskiem postaci. 
3. Konto aktywne jest w chwili, gdy rejestracja zostanie ukończona. 
4. Rozmiary avatarów wymagane na forum to 250 pikseli szerokości i 400 pikseli wysokości. Obrazek powinien przedstawiać postać przypisaną do konta i powinien być utrzymany w stylu mangowym bądź digital art
5. Sygnatura nie powinna być szersza niż 550 pikseli. 
6. Jeden gracz może mieć pięć kont, a co za tym idzie - pięć postaci. Warunkiem utworzenia kolejnego konta jest posiadanie 20 postów fabularnych na pierwszym koncie i zgoda administracji. Przy kolejnych multikontach zasada również obowiązuje, jednak przy nich podliczana jest ogólna ilość postów - tworząc trzecie konto na poprzednich dwóch należy mieć łącznie 40 postów fabularnych itd.
7. Od rejestracji na forum użytkownik ma miesiąc na wstawienie KP. Jeśli czas ten nie będzie wystarczający, należy spytać administrację o możliwość przedłużenia go. W przeciwnym wypadku konto zostanie usunięte. 
8. Gracz posiadający kartę postaci, a nieaktywny przez miesiąc, zostanie umieszczony w grupie "Nieaktywni". Po miesięcznym pobycie w niej konto zostanie usunięte. Odzyskanie konta możliwe jest poprzez poinformowanie administracji o chęci dalszej gry. 


II. Tworzenie postaci
1. Na forum gramy jedynie autorskimi tworami. Oznacza to brak postaci kanonicznych nie tylko z uniwersum FMA, ale także z innych tekstów kultury. 
2. Minimalny wiek postaci wynosi piętnaście lat. 
3. Postać musi być dopasowana do uniwersum. 
4. Powinna również mieć jakieś wady, zaś zdolności adekwatne do jej wieku i przeżyć. Postać wyidealizowana nie zostanie zaakceptowana na forum, ponieważ z Mary Sue ciężko się gra. Jeżeli nie masz pewności, czy twoja postać jest Mary Sue, wykonaj ten test: klik.
5. Karta postaci powinna być napisana według konkretnego wzoru, który znajdziesz tu.
6. Poza kartą postaci, konieczne jest również założenie karty relacji. Na początku oczywiście może być ona pusta, jednak z czasem należy ją uzupełniać o kolejne relacje. 
7. Zakazane jest tworzenie homunculusów. Nie udawajmy rosyjskich youtuberów. 
8. Jeśli karta zawiera jakieś błędy, admin sprawdzający ją ma obowiązek kulturalnie zwrócić graczowi uwagę na nie, zaś użytkownik ma obowiązek się do nich zastosować. 
9. Kolejne postacie gracza nie powinny mieć ze sobą większych powiązań. 

III. Gra
1. Fabuła forum jest oparta o kolejne rozdziały fabularne, które można znaleźć w dziale "Fabuła i misje". Celem rozdziałów jest utrzymanie linearności fabuły i nadanie jej odpowiedniego toru. 
2. Użytkownicy powinni mieścić się z grą w ramach czasowych rozdziału, zaś administracja zobowiązuje się do informowania graczy o końcu rozdziału na przynajmniej dwa tygodnie przed tym. 
3. Poza rozdziałami w dziale z fabułą można znaleźć również misje - te są przewidywane dla niewielkich grupek postaci i zawsze nadzorowane są przez MG. 
4. Zakazana jest bilokacja, to jest przebywanie w dwóch miejscach naraz. 
5. Post powinien być długi na przynajmniej siedem rozbudowanych zdań. Narracja w postach ma być prowadzona z perspektywy trzeciej osoby i w czasie przeszłym. Wątki w Strefie Twórczej nie podlegają tej zasadzie. 
6. Na znak zapoznania się z regulaminem umieść na samym końcu swojej kp słowo "omnimegagigantocofaczotron". 
7. Kolory w postach zarezerwowane są dla administracji i Mistrzów Gry. Wypowiedzi postaci należy zapisywać - od myślnika, pogrubioną czcionką, zaś myśli "kursywą, w cudzysłowie". 
8. Postać teoretycznie umrzeć nie może ot tak, jednak przysłowiowe "odstawianie Rambo" nie zostanie przepuszczone i należy mieć na uwadze, że postać po takiej akcji będzie z pewnością poturbowana. 
9. Walki najczęściej nadzorować będzie któryś Mistrz Gry, jednak jeśli gracze poinformują MG, że mają ustawioną walkę, dostają wolną rękę. Jednak w przypadku walki kontrolowanej przez MG należy używać czasowników w trybie niedokonanym - spróbował zadać mu cios w brzuch itd, bowiem przeciwnik musi mieć szansę na to, by odpowiedzieć na dany ruch. Powodzenie danych ciosów rozstrzygać będzie rzut kostką. 
10. Używanie alchemii oraz innych zdolności nadnaturalnych ograniczone jest maksymalną ilością postów. Znaczy to, że postać może używać zdolności krócej, jednak czas odpoczynku jest zawsze taki sam.  
11. Posty opisujące wszelkie akty seksualne mają być opatrzone na samym początku widocznym ostrzeżeniem [+18]. Późniejsze zachodzenie w ciążę nie jest jednak dozwolone. 
12. Każdego obowiązuje poprawność językowa i dysfunkcje czy zagraniczna klawiatura nie stanowią wyjątku. 
13. Gracz blokowany przez tydzień bez informacji od drugiej osoby (w tym braku logowania się tejże na forum) może bez problemów ewakuować się z wątku. 
14. Gracz nie ma prawa wbić się komuś do wątku bez wcześniejszej konsultacji z grającymi. 
15. Jeśli ktoś już gra w danym miejscu to należy to uszanować i poszukać innego miejsca do gry. Jeśli gracze blokują miejsce przez 2 tygodnie - wątek można uznać za zawieszony i poprowadzić tam własny. 


IV. Zachowanie na forum
1. Gracz ma obowiązek przestrzegania regulaminu forum, bez względu na to, czy zaznajomił się z nim czy też nie. 
2. Każdego obowiązuje kultura osobista i dojrzałe zachowanie. Wulgaryzmy nie są zakazane, jednak należy znać umiar i nie rzucać nimi na prawo i lewo. Wyzwiska natomiast powinny mieścić się jedynie w strefie żartów. 
3. Użytkownik ma obowiązek stosowania się do uwag administracji. 
4. Błędy popełnia każdy i należy to również uszanować. Jeżeli zauważysz jakąś ujmę w zachowaniu innej osoby, zwróć jej na to kulturalnie uwagę. 
5. Dramom mówimy stanowczo "nie". Wywlekanie konfliktów przed publiczność jest zakazane; jeżeli między graczami dojdzie do spięcia, powinni załatwić to na osobności - chociażby na PW. 
6. Gracz ma obowiązek uzupełnienia karty postaci, relacji oraz pól w profilu. 
7. Gracz może zostać ukarany ostrzeżeniem za wielokrotne łamanie zasad forum - będzie to uzasadnione na PW i poprzedzone upomnieniami słownymi. Trzy ostrzeżenia są równoznaczne z kasacją konta. 
8. Propagowanie skrajnych poglądów i nienawiści jest surowo zabronione. 
9. Przed zadaniem pytania na temat forum i jego działania sprawdź koniecznie, czy odpowiedzi gdzieś już nie zawarto. 
10. Chat jest przeznaczony przede wszystkim do rozmów, jednak nie jest zakazany roleplay na nim. 
11. W offtopie pisać mogą tylko osoby z zaakceptowaną KP. 
12. Nie należy schodzić z głównego wątku tematów w offtopie. Jeżeli temat jest poświęcony np. grze "ostatnia litera", nie należy tam wygłaszać chęci zrobienia ciastek. 
13. Nie zakazujemy rozmowy na cb na temat innych for, jednak nachalna reklama swojej strony zostanie nagrodzona wyciszeniem w przypadku osób posiadających konto u nas, zaś w przypadku osób piszących z konta wymiany - natychmiastowe zerwanie partnerstwa. 
14. Jeżeli użytkownik skupia swoją aktywność na tematach pozafabularnych bądź nie wyraża chęci gry, zostanie upomniany do niej przez administrację. 
15. Zabronione jest zmienianie koloru czcionki na chatboxie. 
16. Jednemu graczowi przysługuje jeden wątek w Strefie Twórczej na postać, tam też jeden temat na twórczość ogólną. 

V. Kodeks Admina i Mistrza Gry
1. Administracja składa się z Caseya, Quinna i Naohiro. Każdy z trzech administratorów ma równą władzę i wszystkie decyzje podejmują razem. 
2. Administracja może pełnić funkcję Mistrza Gry bądź wyznaczyć osoby, które otrzymają uprawnienia MG. 
3. Wobec wszelkich sporów między graczami admin ma być bezstronny. 
4. Należy pamiętać, że administrator również jest człowiekiem. Choruje, uczy się, miewa gorsze dni i czasem nawet życie towarzyskie czy prawo do posiadania własnego zdania. 
5. O wszelkich zmianach na forum ma obowiązek informować w temacie z ogłoszeniami administracji oraz w ogłoszeniu na stronie głównej forum. 
6. Administracja ma obowiązek reagowania na wszelkie propozycje i pytania graczy. Odrzucenie propozycji musi być jednak poparte konkretnymi argumentami. 
7. Podobnie jak admin, MG ma być absolutnie bezstronny. Nie ma mowy o wyżywaniu się na nielubianych osobach/postaciach. 
8. Mistrzowi Gry mogą zostać odebrane uprawnienia, jeśli nie będzie się wywiązywał ze swoich obowiązków. Do tego zalicza się ignorowanie próśb graczy o ingerencję, znikanie z forum bez uprzedzenia na czas dłuższy niż miesiąc itd. 
9. Nabór na MG będzie prowadzony tylko wtedy, gdy będzie to konieczne. 
10. Mistrz Gry nie ma uprawnień administratora. 
11. Mistrz Gry ma pełne prawo do mieszania w wątkach, a użytkownik nie może ignorować dopisków MG. 
12. MG może planować zlecenia i prowadzić je, zaś gracz może zwrócić się do niego z prośbą o poprowadzenie konkretnej akcji. 
13. MG i admin powinien stosować konkretny kolor do zaznaczania swoich akcji czy uwag. Jeśli nie wiesz, kto ma jaki kolor, zerknij do tematu z ekipą forum

Ostatnia aktualizacja i lista zmian: ---
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://magnumopus.forumpl.net
 
Regulamin forum
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Kodeks klanu Audi Alteram Partem
» Pokaż się!
» Virusowe Mikołajki~
» Prawdziwe anioły nie istnieją.
» toalety do obciągania, pudrowania noska i pijackich rozmów

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Magnum Opus - Fullmetal alchemist pbf :: Wprowadzenie :: Zasady Gry-
Skocz do:  





OBRAZKI POJAWIAJĄCE SIĘ NA FORUM WZIĘTE Z ZEROCHANA, DEVIANTARTA LUB TUMBLRA. JEŚLI UŻYLIŚMY TWOJEJ PRACY I NIE ŻYCZYSZ SOBIE TEGO, SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI.

@ Moe(Roth) - Twórca stopki.
Kate - Autorka ogłoszenia
Za wszelkie przeróbki odpowiada Casey.