Magnum Opus - Fullmetal alchemist pbf
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


.
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Grupy i rangi

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
Admin


Liczba postów : 137
Join date : 01/07/2016

Grupy i rangi Empty
PisanieTemat: Grupy i rangi   Grupy i rangi Icon_minitimeSob Lip 02, 2016 12:22 am

Poniższy temat stanowi spis wszystkich grup oraz rang dostępnych na forum Magnum Opus. Przy każdej grupie znajduje się spis dostępnych rang oraz postaci, które mają daną rangę. 
Alchemicy stanowi
Jest to grupa alchemików, którzy przynależą do wojska. Oznacza to, że przeszli odpowiedni test, który zezwolił im na przystąpienie do armii. Do ich obowiązków należy posłuszeństwo wyższym stopniem (alchemik państwowy zawsze równoznaczny jest stopniowi majora), ponadto obowiązuje ich zakaz tworzenia złota i ludzi; przy tym jednak ostatnie dwa punkty obejmują również zwykłych alchemików. Alchemicy państwowi są uprzywilejowani pod takim względem, że mają dostęp do najlepszych źródeł dotyczących alchemii i do najdoskonalszych materiałów. Nie licząc wyżej wymienionych nakazów, ich badania nie są niczym ograniczone. Do testów poprzedzających zostanie alchemikiem stanowym należy napisanie testu pisemnego, przejście badania stanu umysłu, by określić, czy kandydat jest zdolny psychicznie do wykonywania takiej pracy oraz egzamin, który sprawdza zdolności fizyczne i bojowe kandydata. 
Umiejętność: Zdolnością specjalną każdego alchemika jest alchemia. W związku ze służbą państwu powinni radzić sobie z alchemią dość dobrze. 
Rangi: dla alchemików państwowych rangą jest ich przydomek. 
Uwaga! Informacje na temat alchemików państwowych z Briggs i East będą się znajdowały przy opisie grupy "Wojsko"! 
Cywile
Grupa ogólnie przeznaczona dla ludności cywilnej, która nie przynależy do żadnej organizacji i po prostu żyją zwykłym życiem. Jedni zarabiają więcej, kolejni mniej, następni muszą kraść, by móc w ogóle przeżyć. 
Umiejętność: Grupa nie ma żadnych umiejętności specjalnych. 
Rangi: wykonywany przez postać zawód. 
Uwaga! Wybierając powyższą grupę należy liczyć się z tym, że prawdopodobnie będzie dla nich mniej zleceń niż dla innych. 
Alchemicy
Grupa przeznaczona dla alchemików, którzy z jakichś powodów nie są w wojsku, mimo wszystko jednak obejmuje ich dewiza brzmiąca "bądź dla ludzi". Podobnie jak stanowi, objęci są zakazem tworzenia złota i transmutowania ludzi. Alchemik jest osobą, która potrafi zrozumieć kształtowanie materii i przepływ energii. Trudnią się zazwyczaj różnorakiej maści pracami dorywczymi i zleceniami, do których wykorzystują swój wrodzony talent do alchemii; używając i ucząc się jej muszą łączyć rozumienie świata i właśnie talent użytkowania takiej zdolności. 
Umiejętność: Każdy alchemik posługuje się alchemią. Tutaj nie ma jednak przymusu panowania nad nią w stopniu bardzo dobrym. 
Rangi: jak u alchemików państwowych, może to być ich przydomek lub coś, czym się trudnią. 
Wojskowi
W grupie tej znajdują się zwykli wojskowi, którzy nie posługują się alchemią, niemniej jednak nie należy ich lekceważyć. Są to jednostki, które chronią porządku w Amestris i poza jego granicami. Wyszkoleni w użytkowaniu różnych rodzajów broni, stosowaniu strategii, pracy zespołowej i solowej, ci ludzie służą ludziom w równej mierze co alchemicy. 
Umiejętność: Posługiwanie się bronią palną i walka są domyślnymi zdolnościami wojskowych. 
Żołnierze Briggs:
Żołnierze służący w forcie Briggs przystosowani są do technik obronnych. Bardzo związani ze swoim dowódcą stanowią coś na wzór rodziny z bardzo ścisłymi relacjami. Założeniem ich współdziałania jest to, by każdy był silny, bez względu na stopień, rasę, wiek i płeć. Chociaż przeważają tu mężczyźni i nie ma zbyt wielu kobiet, te traktowane są na równi z innymi. 
Żołnierze z East: O ile żołnierze z Briggs są uznawani za speców defensywy, o tyle, analogicznie do tego, ci z East City są świetni w przypuszczaniu ataku. Podobnie jednak do kompanów z północy, ci są bardzo zżyci ze sobą i wierni oddziałowi. 
Rangi: Od najwyższej są to kolejno: 
Generał 
Generał porucznik 
Generał major 
Generał brygady
Pułkownik 
Podpułkownik 
Major 
Kapitan 
Pierwszy porucznik 
Drugi porucznik
Chorąży 
Sierżant Major 
Sierżant
Kapral 
Szeregowy
Uwaga! W kartach wszystkich postaci ze stopniem powyżej Majora obowiązkowa jest historia postaci. 
Chimery
Grupa przeznaczona dla chimer, czyli istot, które powstały z połączenia dwóch różnych stworzeń, tutaj jednak wymóg jest taki, że jednym z takich stworzeń musi być człowiek. Krzyżówki te są nielegalne i alchemicy tworzący je zazwyczaj nie kończą zbyt dobrze, gdy ich działalność wyjdzie na jaw. Same chimery muszą kryć się przed społeczeństwem, ponieważ ich nieludzki wygląd za bardzo przykuwa oko i przez niego są wzgardzone przez zwykłych ludzi. Zazwyczaj trudnią się niezbyt czystymi zajęciami.
Umiejętność: jedna zdolność specjalna, która pochodzi od zwierzęcia, z jakiego transmutowano chimerę. Ponadto ta potrafi przybrać bardziej zezwierzęconą formę, w której owa zdolność działa silniej. 
Rangi: Rangą jest zwierzę, z którego chimera była transmutowana. 
Uwaga! Wszystkie chimery mają obowiązkową historię ich powstania. Ponadto mają obowiązek uwzględnienia w wyglądzie cech zwierzęcia, z jakiego ją stworzono.
Poszukiwani
Grupa dla osób, które z jakiegoś powodu są poszukiwane w Amestris. Wszelkiego rodzaju zbrodniarze, poczynając na tych wojskowych, przechodząc przez złodziei, zaś kończąc na mordercach i płatnych zabójcach. Osoby te zazwyczaj nie są zaznajomione z pojęciem moralności i podobnie jak chimery muszą się kryć przed prawem. 
Umiejętność: Przechodzi z poprzedniej grupy, w jakiej była postać. Jeśli jest poszukiwanym alchemikiem, należy opisać preferowany przez nią typ alchemii. 
Rangi: przydomek nadany poszukiwanemu, jeśli taki posiada. 
Uwaga! Dla grupy historia jest obowiązkowa. 
Obcokrajowcy
Grupa dla postaci spoza Amestris, które z jakiegoś powodu przybyły do tego kraju. Uwzględniane są jedynie państwa takie, jak Creta, Drachma, Aerugo i odległe Xing. Każda postać znajdująca się w tej grupie powinna przystawać urodą do typu opisanego w temacie dotyczącym krajów. 
Umiejętność: Zależna od pochodzenia postaci. Jeśli ta jest z Xing, może posługiwać się danchemią i umie wyczuwać energię życiową innych. 
Rangi: Zależne od zawodu wykonywanego przez postać. 
Uwaga! W historii lub innych informacjach powinna znaleźć się informacja dotycząca powodu pobytu w Amestris. 



Ishvalczycy
Grupa dla postaci pochodzących z Ishvalu, państwa, które zostało jakiś czas temu wchłonięte przez Amestris w wyniku wojny ishvalańskiej. Bez względu na to, czy postać postanowiła pozostać w ojczyźnie, czy wyruszyć do pozostałej części Amestris, grupa zostaje przy niej, podobnie jak charakterystyczny dla niej wygląd. 
Umiejętność: brak zdolności wynikających z pochodzenia. 
Rangi: 
Kapłan 
Ambasador 
Ishvalczyk - zawód wykonywany przez postać. 
Cyrk Wonderlust
Działająca pod przykrywką cyrku mafia z Crety, chętnie przyjmująca w swoje szeregi wszystkich wyjętych spod prawa, chimery i podejrzane indywidua. Zbierają informacje, pozbywają się problematycznych osób, przemycają broń, handlują wszystkim, co można sprzedać, a to tylko wierzchołek góry lodowej. Czasem można wynająć ich członków do brudnej roboty. Działają w większości krajów, często podszywając się pod magików, grajków, wędrowców czy innych podobnych. Choć większość członków pochodzi z Crety, można tam znaleźć również wielu obcokrajowców, a natknąć się na nich można niemalże na całym świecie. Przywódca organizacji nie jest znany większości członków, działa on przez różnego stopnia pośredników, z których każdy ma swoje kontakty i swoich ludzi.
Umiejętność: Grupa nie ma umiejętności specjalnych, chyba że wyniesioną z poprzedniej grupy.
Ranga : Pseudonim, z którego postać korzysta, pasująca do cyrkowej przykrywki organizacji.
Powrót do góry Go down
https://magnumopus.forumpl.net
 
Grupy i rangi
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Magnum Opus - Fullmetal alchemist pbf :: Biblioteka-
Skocz do: