.
 
IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Propozycje, pytania i problemy

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
avatar

Liczba postów : 137
Join date : 01/07/2016

PisanieTemat: Propozycje, pytania i problemy   Pią Lip 01, 2016 6:18 pm

Jeżeli coś jest nie tak na forum, masz jakieś pytanie albo chcesz zaproponować jakieś ulepszenie, to to jest temat do tego. Nie bój się pisać, nie gryziemy~
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://magnumopus.forumpl.net
Gość
Gość



PisanieTemat: Re: Propozycje, pytania i problemy   Sro Sie 03, 2016 8:39 pm

Także zacznę... od propozycji.

1) Dział "Zaakceptowane karty"
Założę się, że zastanawialiście się nad tym działem. Proponuję więc po prostu podforum w dziale "Karty Postaci", być może nawet dwa: "Nieaktywni" i "Zaakceptowane KP". Ale jeśli nie zastanawialiście się nad tym, przedstawię plusy wprowadzenia tego działu:
+ Większa przejrzystość między kartami zaakceptowanymi, a kartami dopiero oddawanymi do sprawdzania i tymi, których właściciele są nieaktywni
+ Brak zamieszania kiedy pojawiają się karty "w budowie" (a najlepiej żeby takie były odpowiednio zaznaczone). Mi to nie przeszkadza, że nie można, ale jednak innym może być wygodniej pracować na forum niż w wordzie/notatniku.
- Dodatkowych parę kliknięć w panelu moderacji.

2) Wyłączenie funkcji "Avatars Generator"
W Panelu Administracji, w Display -> Avatars Management jest opcja żeby włączyć/wyłączyć coś takiego jak "avatars generator (beta)". Nie ukrywam, że mi mąci trochę w głowie ten szeroki baner w panelu użytkownika. Nie wiem, jak innym ale mi przeszkadza fakt 1-2 słów w linijce kiedy szukam odpowiedniego pola by wkleić avatar.

Jeśli coś jeszcze mi wpadnie do głowy to napiszę. Coś czuję, że trochę się tego uzbiera (przepraszam z góry!)
Powrót do góry Go down
Gość
Gość



PisanieTemat: Re: Propozycje, pytania i problemy   Czw Sie 04, 2016 1:11 am

Ależ! Nie masz za co przepraszać. Szczególnie, że to ma sens. Gdybyśmy nie chcieli przyjmować propozycji i sugestii, to tego tematu by nie było. To ja przepraszam, bo mi uciekła wypowiedź w tym temacie i dopiero teraz odpowiadam... Także: 

1) Dział "Zaakceptowane karty"
Założę się, że zastanawialiście się nad tym działem. Proponuję więc po prostu podforum w dziale "Karty Postaci", być może nawet dwa: "Nieaktywni" i "Zaakceptowane KP". 
Karty nieaktywnych, chociaż może raczej bardziej usuniętych z forum, będą umieszczane w archiwum - tam, gdzie wątki zamknięte, z jakiegoś powodu przestarzałe itd. ... Zaraz, nie ma go. Chwila. Jest.

Ale jeśli nie zastanawialiście się nad tym, przedstawię plusy wprowadzenia tego działu:
+ Większa przejrzystość między kartami zaakceptowanymi, a kartami dopiero oddawanymi do sprawdzania i tymi, których właściciele są nieaktywni
Archiwum jest już - dodanie go wyleciało mi z głowy i przyznaję się do grzechu. Co do kart, no cóż, większego zamieszania nie widzę, ponieważ zwykle karty niesprawdzone są po prostu najwyżej, jako te najnowsze, jednak faktycznie dodając do tego karty budowane może powstać lekki chaos.
+ Brak zamieszania kiedy pojawiają się karty "w budowie" (a najlepiej żeby takie były odpowiednio zaznaczone). Mi to nie przeszkadza, że nie można, ale jednak innym może być wygodniej pracować na forum niż w wordzie/notatniku.
To jeszcze omówię z resztą administracji, ale myślę, że raczej wpadnie. Tylko... zrobię to jutro, bo aktualnie nie nadaję się do myślenia.
- Dodatkowych parę kliknięć w panelu moderacji.
Taki minus, że aż żaden :<<



2) Wyłączenie funkcji "Avatars Generator"
W Panelu Administracji, w Display -> Avatars Management jest opcja żeby włączyć/wyłączyć coś takiego jak "avatars generator (beta)". Nie ukrywam, że mi mąci trochę w głowie ten szeroki baner w panelu użytkownika. Nie wiem, jak innym ale mi przeszkadza fakt 1-2 słów w linijce kiedy szukam odpowiedniego pola by wkleić avatar.
A za to przepraszam ogromnie - przyznam szczerze, że nie korzystam z wrzucania avatarów w ten sposób ze względu na to, że mam do tej funkcji dostęp z panelu i zawsze dodaję avatary w ten sposób. Generator ów został wyłączony!
Jeśli coś jeszcze mi wpadnie do głowy to napiszę. Coś czuję, że trochę się tego uzbiera (przepraszam z góry!)
I wal śmiało. Doświadczenia i pomysły są różne, zawsze chętnie ich słucham. <3 W razie czego bij, kop i gryź na cb, jeżeli nie zabiorę się za odpowiadanie za szybko. Jestem gałganem i takie rzeczy mi uciekają. :< 
Powrót do góry Go down
Gość
Gość



PisanieTemat: Re: Propozycje, pytania i problemy   Czw Sie 04, 2016 1:54 am

Co do wzoru karty postaci.
1. Za pomocą [url= ble ble ble] ble [ /url] podlinkować strony tak by był ładny odnośnik do grup itd.
2. Umiejętności zwykłe. Dopisać "Np. gra na fujarce" by było jaśniej. Ja np szukałem spisu. D:
Powrót do góry Go down
Gość
Gość



PisanieTemat: Re: Propozycje, pytania i problemy   Czw Sie 04, 2016 8:07 pm

Zrozumiałem system używania alchemi i mam inne rozwiązanie. Wiem, że forum dopiero powstało i takie nagłe zmiany ze strony graczy mogą być niezbyt przychylnie rozważane ale może jednak spróbujecie trochę porozmyślać i zastanowić się czy moje rozwiązanie nie było by przyjemniejsze dla forum. A więc przechodzę do rzeczy. Na przykład weźmiemy sobie alchemika który ma limit 3 postów używania alchemi po czym musi odpocząć. W teraźniejszym systemie jeśli walczymy i użyjemy raz alchemi na przykład by się osłonić a w kolejnej turze kupiliśmy sobie czas by móc na spokojnie uciekać załącza nam się "odpoczywanie" które zabrania nam używać alchemi przez kolejne 2 tury. A tu nagle w 3 turze naszego uciekania wychodzi że znów musimy użyć alchemi by się osłonić. Jednak nie możemy. Gdybyśmy bezsensownie użyli tej alchemi w 2 turze mogli byśmy przedłużyć naszą serię do ów 3 tury i tak się osłonić i przeżyć. I to nie jedyna wada.

No więc przejdźmy do mojego pomysłu. Weźmy znów pod lupę alchemika z 3 turami używania alchemi. W przypadku mojego systemu musimy wyobrazić sobie tury niczym sloty. w turze 0 mamy tak jakby naładowane 3 ładunki. Używanie alchemi w danej turze to zużycie jednego. Brzmi jak pierwotny system. Zmiana jest jednak taka, że każda pusta tura to zregenerowanie jednego slota która nie wymaga by kolejne 2 tury musieć czekać. A więc.
SYMULACJA
Uciekając osłaniamy się alchemią. Kolejna tura uciekamy i regeneruje nam się 3 przed chwilą użyty slot. W kolejnej turze znów możemy użyć alchemi by się osłonić a nawet walczyć kolejne dwie zanim stracimy wszystkie sloty. W momencie stracenia slotów znów musimy kupić sobie ture odpoczynku. Uciekamy dalej. A potem ? Możemy użyć zregenerowanego slota ale znów mamy zero bo zużyliśmy nasz ostatni zregenerowany. By odnowić wszystkie musimy przeczekać 3 tury czyli podobnie jak w pierwotnym systemie. Więc przed dłuższą walką będziemy musieli sobie trochę odsapnąć od kręgów.

Wydaje mi się, że to będzie lepsze rozwiązanie.

By alchemik na start dostawał ilość slotów które może wykorzystać. Wykorzystany slot regeneruje się true bez alchemi. Jeśli zużyjemy więcej niż jednego musimy odczekać równą im sume tur by zregenerować wszystkie ale nic nie stoi nam na drodze by zregenerować tylko jednego z nich i go wtedy użyć. Minusem jest jednak to, że znów zostaniemy bez większej ilości slotów i znów musimy sobie ów sloty zregenerować by starać się walczyć na bardziej poważnie niż tylko turowe konfrontacje.
Powrót do góry Go down
Gość
Gość



PisanieTemat: Re: Propozycje, pytania i problemy   Czw Sie 04, 2016 8:41 pm

Dobra, to jakby ktoś nie ogarniał jednak, przełożę jeszcze bardziej łopatologicznie. Załóżmy, że mamy broń na trzy pociski. Strzelamy raz, zajmuje to post - możemy strzelać dalej albo przeładować. Obie opcje zajmują tyle samo, czyli kolejny post. Wydaje mi się, że to o to mniej więcej chodzi i... W sumie faktycznie byłoby to sensowne i jak wspominałeś na cb - bardziej dynamiczne i praktyczne. Jak na mój gust jest spoko - poczekajmy jednak ze dwa dni, bo może inni zechcą zabrać głos. Jakieś za, przeciw. W sobotę wieczorem na spokojnie to przekalibruję~

I to drugie, a w zasadzie pierwsze, na które początkowo nie odpowiedziałem, bo zgubiłem słowo "wzoru" i postanowiłem spytać o co chodzi... i zapomniałem - dodane.
Powrót do góry Go down
Gość
Gość



PisanieTemat: Re: Propozycje, pytania i problemy   Wto Sie 09, 2016 8:56 pm

Taki system jest lepszy, popieram go w zupełności. Bo to trochę głupie co teraz mamy, że 3 posty trzeba uciekać zanim znów transmutujemy, nawet jeśli użyjemy transmutacji tylko w jednym poście. Podpisuję się rękami i nogami.
Powrót do góry Go down
Aleksiej Woronin
LISI ALCHEMIK

avatar

Liczba postów : 171
Join date : 11/08/2016
Motto : I want nothing anymore but simplicity, quiet, murmurs and order.

PisanieTemat: Re: Propozycje, pytania i problemy   Pią Sie 12, 2016 5:43 pm

... Pardon za późną odpowiedź, umknęła mi ta wiadomość *dopiero zauważył* 
Dziś wieczorem do tego przysiądę. 
Dodany jest dział na zaakceptowane kp, pozostaje tylko zmiana odnośnie informacji na temat kart w budowie. Ale to też się pojawi wieczorem, bo zaraz znowu zjada mnie życie.


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Aleksiej Woronin
LISI ALCHEMIK

avatar

Liczba postów : 171
Join date : 11/08/2016
Motto : I want nothing anymore but simplicity, quiet, murmurs and order.

PisanieTemat: Re: Propozycje, pytania i problemy   Sob Sie 27, 2016 2:19 pm

Wrzucam to tutaj, bo to de facto problem i jednak tutaj lepiej jest poruszyć ten temat, bo w administracyjnych wolałbym, by był porządek pod tytułem "tam pisze tylko administracja". W takim razie:
Podobno jest jakiś problem z prywatnymi wiadomościami. Ja go nie mam, ode mnie idą normalnie, nie mam pojęcia czy to kwestia konta admina czy czegoś, ale dwie osoby zgłosiły mi problem z pw. Mam tu jedno "ale", bowiem nie otrzymałem żadnych szczegółów na ten temat. Prosiłbym, by kilka osób sprawdziło działanie pw poprzez wysłanie mi jakiejś randomowej wiadomości. Jeśli nie będzie działało, proszę o jakieś screeny (może wyskakuje błąd czy coś takiego?) i opis tego, jak wygląda problem. Jak mówiłem - ja go nie mam i nie wiem, jak on wygląda, a nie mając tej wiedzy nie mogę zrobić nic. Wszystkie dyskusje w tej kwestii mają zostać w tym temacie. 


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Gość
Gość



PisanieTemat: Re: Propozycje, pytania i problemy   Sob Sie 27, 2016 7:05 pm

Problem w moim przypadku polegał na tym: wpisuję wszystkie dane, załóżmy wiadomość ma tytuł "ololololo", a adresatem jest Luzie. Wysyłam - okazuje się, że w tej chwili, jakże cudownej i idealnej, net mi postanowił paść. Wyskakiwał taki "krokodyl" czy jakiś inny stwór i pisało "ERROR DNS". Problem ten występował tylko na MO - specjalnie zaspamowałem swoją siostrę PW, żeby to sprawdzić. Okazało się, że pomogło wyczyszczenie DNS'a przeglądarki i ciasteczek o: Jeśli to się powtórzy u kogoś więcej, to jako informatyk polecam:
- odświeżać stronę do bólu
- usunąć ciasteczka / historię, gdyby refresh nic nie dawał
- jakby to nic nie dawało, to rozłączyć i połączyć neta jeszcze raz (takie tam wskazówki informatyka)
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Propozycje, pytania i problemy   

Powrót do góry Go down
 
Propozycje, pytania i problemy
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Pytania Sokratesa
» Dyskusje i propozycje
» Mini propozycje
» Pytania
» PAWEŁ SZAWEŁ – PYTANIA I ODPOWIEDZI do dyskusji

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Magnum Opus - Fullmetal alchemist pbf :: Baza danych :: Papierologia-
Skocz do:  





OBRAZKI POJAWIAJĄCE SIĘ NA FORUM WZIĘTE Z ZEROCHANA, DEVIANTARTA LUB TUMBLRA. JEŚLI UŻYLIŚMY TWOJEJ PRACY I NIE ŻYCZYSZ SOBIE TEGO, SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI.

@ Moe(Roth) - Twórca stopki.
Kate - Autorka ogłoszenia
Za wszelkie przeróbki odpowiada Casey.